ponedeljek, 23. maj 2011

Blogerski piknik



Letos mi je pa vendarle uspelo! Ne vem točno, katero po vrsti je bilo tokratno sobotno blogersko druženje, ki ga organizira Katja, ampak jaz sem se že lani spogledovala z idejo "iti ali ne iti". Tokrat mi je uspelo, pa tudi zadrega pred samimi novimi obrazi, na koncu ni bila prehuda. Sicer mi ni uspelo spoznati vseh, ker sem se večino časa držala bolj svojega kotička in prijetno kramljala s simpatičnima Sonjo in Zulejko. S Sonjo sva si, vsaj tako se mi zdi, tudi generacijsko blizu, in ker je ona tako "in" v sceni ter polna raznoraznega "crafterskega" znanja, sem se z zanimanjem prepustila njenim besedam.
Imeli smo tudi srečelov, tako smo si malo izmenjali svoje izdelke, kar se mi je zdelo res fajn. Jaz sem dobila tele super truper uhančke, ki jih je izdelala spretna filozofinja Maša. Moje darilce (jasno, mačkončka), pod številko 13, kar je še posebej zabavno, pa je izžrebala črnolasa Nina. No in zdi se mi, da je šel kar v prave roke. Prav njen blog - in seveda super luštne ilustracije - je bil, poleg  Katjinega Peperminta in Aninega Fensišmensi bloga, eden prvih domačih blogov, ki sem jih odkrila. Skoda ker slednje ni bilo, ker bi jo prav rada spoznala, no morda pa drugo leto.
Skratka bilo je luštno, vesela sem novih obrazov in predvsem zahvala Katji za pobudo in organizacijo. Hm, s tistimi, ki pa nismo uspeli poklepetati se bomo pa v prihodnje srečevali na blogih. Se že veselim!

2 komentarja:

  1. jej, hvala za tale kolažek! :) se še vidimo, prej pa seveda kaj pokomentiramo po blogih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda z veseljem :-) in upam, da bo kmalu spet več časa za srfanje.

    OdgovoriIzbriši