nedelja, 25. september 2011

Frida in druge mačke




Dolgo časa nisem čisto nič ustvarjala, razlogov je več in dolgočasno bi jih bilo naštevati ampak dejstvo je da sem pogrešala kreativnost. Poleti sem nekaj malega slikala ampak o tem kdaj drugič. Šivala pa nisem že dobre štiri mesece in pošteno so me že srbeli prsti. Tole so moje muce v delu, 13 jih je, kar je zgolj slučaj, ker tolk vraževerna pa spet nisem. Nekaj je naročenih za Iko, ostalo bom pa pofotografirala za na spletno stran in Etsy štacuno, ki jo bom zdaj zares in nepreklicno odprla! Tamle zgoraj na prvi fotki je pa naša Frida. Luštna ne? Luštna in zelo posebna. Obnaša se kot kak mali kužek. Včeraj ko sem tole fotografirala mi je ves čas nagajala, danes mi je pa do fundamenta zgrizla krokse in se lotila še blazine za jogo.
Posted by Picasa

11 komentarjev:

  1. Frida zgleda pravi cukerček takole od daleč :)
    Me veseli, da spet šivaš :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, ker si delila z nami svojo modelko Frido, leeeeepa še pa još :-) Tud' ime se mi dopade. Izgleda radovedna, pogled ima fenomenalen, usteca pa hihihi, heckasto našminkana :-)

    13 je absolutno tvoja srečna cifra, to se ve! Poslikaj, ko bo končano, lahko tudi kakšno vmesno fazo. Zaenkrat odlično kaže, sicer pa tudi v živo, kar sem imela priložnost videt, vse pohvale ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Frida je navihana mačkonka, ni kaj. Pri nas je pes zgrizel vse živo kar mu je prišlo pod nos...:)
    Lepo, da si nas spustila pokukati v svoj ustvarjalni proces.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepotička Frida! In muce v delu seveda zgledajo prave cartike...

    OdgovoriIzbriši
  5. Fridine in druge mačje tačke :) zelo kjut!

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaa Frida!! Lepotica! :) Pa kako ma dobro bradico :)

    OdgovoriIzbriši
  7. moja crna mamba se tud klice frida. cist neverjetno najbolj seksi ime za macko. kar attitude dobijo... :)
    pa cisto jo razumem glede kroksov - ona noce, da jih nosis.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aja, super, še ena Frida :)! Kar se pa kroksov tiče imaš pa prav, najbrž se ji res zdijo grdi, hi, hi. Pa sej so res, sam so pa tko zlo praktični za po hiši in okrog hiše...To je nekaj podobnega kot trenirka, obupno izgleda, je pa zelo udobna :).

    OdgovoriIzbriši
  9. haha, tocno to!! :) blazno udobne stvari so, zgleda, grde do nezavesti.
    tako kot to, da so najveckrat najbolj fine stvari najbolj kaloricne. :)
    jaz se ukvarjam z umetnostjo (muviz), med pavzami med filmi pa nakitujem. pa ti?
    a ves kako lep komentar si mi napisala? :) pa glede na slikce na flickru mislim, da bi se midve super zastople tako, ce bi ble sosede.

    OdgovoriIzbriši
  10. kateri komentar ti je všeč, kaj na flickru? Fajn fotke imaš tam. Jaz sem drugače kunsthisteričarka - dobesedno :). Torej bi se tudi morala ukvarjati z umetnostjo, pa se nisem kaj dosti, žal. Služb ni, zato sem delala v marketingu in prodaji, predolgo, dokler mi ni počil film. Vmes sem pisala, večinoma o fotografiji in upala, da me bojo kje zaposlili. Optimistka sem, ne? ostalo pa piše v predstavitvi na spletki od Studia13.

    OdgovoriIzbriši